شناسهٔ خبر: 181721 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

نایب رئیس مجلس: دولت سیزدهم در تامین منافع ایران در برجام قوی عمل کرده است

شلمزاری عضو کمیسیون داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل قاطعانه از حقوق مردم و نظام دفاع کرد و در بزرگترین مجامع بین‌المللی شفاف و بی‌پرده علیه قدرت‌های ظالم به افشاگری پرداخت.

به گزارش «نماینده». قدرت الله حمزه شلمزاری درمورد سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: نطق سالیانه رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل محورهای قابل توجه داشت. رییس جمهور با بیان موضوع هتک حرمت به قرآن مجید، تکریم و احترام به عقاید و توجه به کتب آسمانی را مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی به عنوان یک نماینده مسلمان و عالم دینی کشور اسلامی توانست از قرآن به بهترین شکل دفاع کند و دشمنی مستکبرین را نسبت به قرآن و حقیقت این کتاب آسمانی به صراحت بیان کند.

نماینده مردم اردل در مجلس گفت: این حرکات مذبوحانه کشورهای غربی نمی‌تواند حقیقت قرآن را پنهان و از صحنه جهانی دور کند چراکه قرآن یک کتاب انسان‌ساز و تمدن ساز برای تمام بشریت است.

حمزه شلمزاری تصریح کرد: رئیس جمهور قاطعانه از حقوق مردم و نظام دفاع کرد و در بزرگترین مجامع بین‌المللی شفاف و بی‌پرده علیه قدرت‌های ظالم به افشاگری پرداخت.

وی با اشاره به دیپلماسی موفق دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه این دولت از زمان شروع بکار در حوزه سیاست خارجی موفق بوده است، اضافه کرد: عضویت در سازمان پیمان همکاری شانگهای و بریکس و تبادل زندانیان و آزادی بخشی از دارایی های ایران که به ناحق به گروگان گرفته شده بود موجب شد که آیت الله رئیسی با دست پُر در این مجمع حضور پیدا کند و در تراز انقلاب اسلامی با قاطعیت از حق مردم دفاع کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه تجربه نشان می دهد هر کجا ما از موضع قدرت حرف زدیم دشمنان عقب نشینی کردند و هر کجا منفعل عمل کردیم آنها پیش روی کردند، یادآورشد: دولت سیزدهم در این بخش با رویکرد متفاوتی از تامین منافع ملی دفاع کرد که این اقدامات قابل تقدیر است.

حمزه شلمزاری با بیان اینکه رئیس جمهور با جدیت پیگیر حل مشکلات مردم است، اضافه کرد: آیت الله رئیسی به رفع مسائل اشتغال و معیشت مردم توجه ویژه ای دارد و در حوزه سیاست خارجی هم با تقویت تعامل با همسایگان به دنبال تامین منافع ملی است.

وی اضافه کرد: عضویت در سازمان پیمان همکاری شانگهای و بریکس و تبادل زندانیان و آزادی بخشی از دارایی های ایران که به ناحق به گروگان گرفته شده بود موجب شد که آیت الله رئیسی با دست پُر در این مجمع حضور پیدا کند و در تراز انقلاب اسلامی با قاطعیت از حق مردم دفاع کند.

وی اظهار داشت: لازم است دولت و مجلس در اطلاع رسانی و جهاد تبیین بیشتر تمرکز کنند چون کشور در حال پیشرفت است و روز به روز وضعیت بهتر می‌شود از این رو مردم باید درباره توسعه کشور در بخش های مختلف اطلاعات کافی داشته باشند زیرا این مساله به امید بخشی در جامعه کمک می کند.

نظر شما