شناسهٔ خبر: 181716 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اروپایی‌ها و لابی صهیونیست درصدد آسیب زدن به هویت اسلامی هستند

حسینی کیا عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس، گفت: غربی ها با حمایت لابی صهیونیستی، درصدد آسیب زدن به اساس و هویت اسلامی هستند.

به گزارش «نماینده»، سید جواد حسینی کیا ضمن محکوم کردن هتک حرمت سرکرده ضد اسلامی هلند به قرآن کریم، گفت: متاسفانه کشورهای غربی با عدم واکنش نسبت به توهین های مذهبی و سوزاندن کتاب آسمانی قرآن، نشان دادند که درصدد تحقیر اصول و آرمان های مسلمانان هستند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صهیونیست ها از جمله عوامل پشت پرده اجرای سناریوهای قرآن سوزی در غرب هستند زیرا می خواهند اقدامات ضداسلامی‌شان در فلسطین کمرنگ شود، اظهار کرد: در واقع شاید غربی ها در مقابل رسانه ها، افکار عمومی و به ظاهر حمایت هایی را مطرح کنند اما با حمایت لابی صهیونیستی، درصدد آسیب زدن به اساس و هویت اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه غربی ها برای ایجاد افراطی گری در دنیا زمینه سازی می کنند و قرآن سوزی مصداق بارز آن است، ادامه داد: به عبارتی دنیای استکبار درصدد تنش آفرینی بوده و می خواهد از ایجاد ناآرامی به اهداف خودش دست یابد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مسلمانان باید با بصیرت و آگاهی، دشمن را بشناسند و با وحدت کلمه پای قرآن و آرمان های الهی ایستادگی کنند، افزود: دشمنان اسلام، برنامه ریزی جدی در زمینه توهین های دینی انجام داده اند و به صورت مدون در حال اجرایی کردن آنها هستند لذا کشورهای دنیای اسلام باید برای مقابله با چنین اقداماتی، هم افزایی داشته باشند.

عضو فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه اقدام شنیع قرآن سوزی از سوی مجامع بین المللی محکوم شده زیرا اقدامی ضدبشری تلقی می شود، اظهار کرد: کشورهای غربی خصوصا اروپایی ها باید نسبت به تکرار چنین اقداماتی پاسخگو باشند.

نظر شما