شناسهٔ خبر: 181700 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رئیس جمهور حقانیت قرآن را در سازمان ملل به نمایش گذاشت

بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل حقانیت قرآن کریم و کلام‌الله را با عزت و افتخار تمام به نمایش گذاشت.

به گزارش «نماینده»، صدیف بدری اظهار کرد: در ماه‌های گذشته شاهد برخی اهانت‌های نابخردانه به ساحت قرآن کریم بودیم که دل مسلمانان و عاشقان طریق الهی را جریحه‌دار کرده بود که رئیس جمهور کشورمان با حضور قدرتمندانه در سازمان ملل و بالا بردن کتاب الهی سعی کرد تا همه آزادی‌خواهان جهان را متوجه حقیقت قرآن و مسائل پیرامونی آن قرار دهد.

وی تصریح کرد: حقیقت قرآن نه تنها با آتش خشم و کینه عده‌ای نابخرد قابل تحریف و از بین رفتن نیست بلکه این رفتارها نشان‌دهنده استیصال و بیچارگی است و قطعاً کلام الهی می‌تواند ظرفیت خوبی را در جامعه برای ارتقای معرفت و اخلاق دینی و اسلامی فراهم کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار این امر، رئیس جمهور کشورمان با دفاع ارزشمند از رویکردها و سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان انقلاب اسلامی نشان داد که این جریان ناب و ارزشی قرآن و تکیه بر مبانی اهل بیت همواره می‌تواند چراغ راه هدایتگر و اصلاح‌گونه جامعه باشد.

بدری افزود: ما قدردان حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رئیس جمهور از نظام ارزشی جامعه اسلامی هستیم که قطعاً این بیانات نافذ و قاطع زمینه عزت‌آفرینی روزافزون ملت ایران را در عرصه‌های بین‌المللی و مجامع جهانی فراهم می‌آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم دشمنان این ملت که همواره سعی کردند مانعی در مسیر پیشرفت به وجود آورند، دست از لجاجت و گمراهی خود برداشته و به اصل مبانی انسانی و ارزشی روی آورده و اجازه دهند تا پیشرفت‌ها و توسعه کشورها با تکیه بر توان داخلی آنها رقم بخورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار می‌رود در ۲ سال باقیمانده از دولت سیزدهم رئیس جمهور و اعضای کابینه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف با کاهش تورم و افزایش تولید و همچنین تقویت ثروت ملی زمینه رفاه عمومی و فراگیر جامعه را مهیا کنند.

نظر شما