شناسهٔ خبر: 181692 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

حاجی‌دلیگانی: با اقتدار می‌توانیم نوع حکومت‌داریمان را عرضه کنیم

حاجی دلیگانی یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه همه چیز در سایه امنیت و اقتدار به وجود می‌آید، گفت: با اقتدار کافی می‌توان نوع حکومت داری و نظام مردم سالاری دینی‌مان را عرضه کنیم.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل ایران همواره از رزمندگان دفاع مقدس حمایت کرده و لطف داشتند. اخیرا هم در دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس آنها را سرمایه‌های عظیم و بزرگ کشور خواندند که هر کدام گوهری هستند که به راحتی به دست نمی‌آیند.

وی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره حضور معنوی ایران در منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی گفت: اگر دیپلماسی التماسی نباشد و بر سر عزت باشد آن توانمندی می‌تواند رعب را در دل‌ها ایجاد کرده و در عین حال طرفدارانی هم داشته باشند. اینها با یکدیگر مکمل هستند و اقتدار منطقه‌ای را در ایران اسلامی بیشتر می‌کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همه چیز در سایه امنیت و اقتدار به وجود می‌آید، اگر اقتدار کافی داشته باشیم که داریم، می‌توان با فرهنگ غنی انقلابی، اسلامی و استدلال‌های دقیق و درستمان نوع حکومت داری و نظام مردم سالاری دینی را به دنیا عرضه کنیم.

نظر شما