شناسهٔ خبر: 181689 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

غضنفرآبادی: تبیین شهامت‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس نباید منحصر به یک هفته باشد

غضنفرآبادی نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به موضوع دفاع مقدس در همه سال گفت: تبیین شهامت‌ها و رشادت‌های بسیار و ایثار و فداکاری‌هایی که در دوران دفاع مقدس خلق شد نباید منحصر به یک هفته باشد بلکه در ایام مختلف سال باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش «نماینده»، موسی غضنفرآبادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فعالان عرصه دفاع مقدس و تاکیدات ایشان بر لزوم تبیین عظمت واقعه دفاع مقدس اظهار کرد: در این زمینه کسانی که در آن عرصه دفاع مقدس حضور داشتند و آن را ساختند نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

وی افزود: گاهی اوقات وقتی پای صحبت‌های برخی رزمندگان می‌نشینیم، آن‌ها موضوعاتی را مطرح می‌کنند که ممکن است از نظر خودشان موضوع دارای اهمیت نباشد اما شنیدن آن برای نسل جدید و جوان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

این نماینده مجلس با اشاره به نقش دستگاه‌های مختلف در تبیین عظمت دفاع مقدس گفت: دولت‌ها و نهادهای مختلف در این زمینه وظیفه دارند که شاخصه‌های مختلف دفاع مقدس را جمع‌آوری کرده و از انتشار آنها در قالب محتواهای فرهنگی اعم از کتاب، فیلم، عکس حمایت نماید.

غضنفرآبادی همچنین درباره نقش رسانه‌ها در حوزه تبیین ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: اگر فضای رسانه‌ها به موضوع دفاع مقدس توجه داشته باشند شاهد خواهیم بود که تحت تأثیر قرار گرفتن بیشتر فضای جامعه خواهم بود. رسانه‌ها می‌توانند در گفت‌وگو با ایثارگران دوران دفاع مقدس مهم است در انتشار مطالب آنها نقش بسیار مهمی ایفا کنند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه به موضوع دفاع مقدس در همه این سال اظهار کرد: تبیین شهامت‌ها و رشادت‌های بسیار و ایثار و فداکاری‌هایی که در دوران دفاع مقدس خلق شد نباید منحصر به یک هفته باشد بلکه در ایام مختلف سال باید مورد توجه قرار بگیرد.

نظر شما