شناسهٔ خبر: 181687 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حضور در سازمان ملل، فرصت خوبی برای مقابله با فضاسازی منفی رسانه‌های غربی است

رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: در شرایطی که با سلطه غرب بر رسانه‌های تاثیرگذار دنیا هر روایتی در جهان منعکس می‌شود و کمتر نظرات کشورهای مستقل در رسانه‌های غربی دیده می‌شود، حضور در سازمان ملل فرصت خوبی برای مقابله با فضاسازی منفی رسانه‌های غربی است.

به گزارش «نماینده»، جلیل رحیم جهان آبادی با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: این نشست فرصتی برای همه کشورهای دنیاست تا به صورت آزادانه دیدگاه های خود را بیان کنند و رویکرد های خود را در عرصه بین المللی تبیین نمایند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود:در شرایط عادی با سلطه غرب بر رسانه های تاثیرگذار دنیا هر روایتی که بخواهد در جهان منعکس می‌کند و کمتر حرف کشورهای مستقل در رسانه های غربی دیده می‌شود اما فرصت نطق در مجمع عمومی سازمان ملل بهترین فرصت برای طرح دیدگاه ها در غرب است تا آنها از ما بدون واسطه دلیل برخی از سیاست ها و تحلیل ها و موضوعات را بشنوند.

وی تصریح کرد:با توجه به حضور شخصیت‌های متعدد سیاسی از سراسر جهان می توان از فرصت دیدارهای حاشیه ای نشست سازمان ملل برای بهبود روابط و یا هماهنگی بین کشورها برای طرح دیدگاه ها در اجلاس های دیگر جهانی استفاده کرد لذا فکر می کنم باید از این فرصت به بهترین شکل باید استفاده کنیم و در جهت دفاع از سیاست ها بهره ببریم.

نظر شما