شناسهٔ خبر: 181629 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تا بیست و هفتم شهریور

محدودیت ترافیکی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در بازه زمانی ۲۲ تا ۲۷ شهریورماه خبر داد.

به گزارش «نماینده»، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در بازه زمانی ۲۲ شهریور الی دوشنبه ۲۷ شهریور ماه در جاده‌های کشور خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخه۱۴۰۲/۰۶/۲۲ الی ساعت ۶ صبح روز دوشنبه مورخ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان- مشهد، محورهای قوچان _مشهد، سبزوار _ مشهد و تربت حیدریه_ مشهد و بالعکس ممنوع است اما تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۰الی ۲۴ روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ‌۱۲ از کرج میدان امیرکبیر_ آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به بصورت یکطرفه خواهد بود؛ همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۰ الی ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ شیرانی به محور هراز پرداخت و گفت: محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و برعکس انجام خواهد شد.

وی در خصوص تردد وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی اعلام کرد: تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است؛ در محور هراز نیز از ساعت ۱۲الی ۲۴ روزهای چهار شنبه وپنج شنبه و همچنین از ساعت ۶تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه و یک شنبه تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

نظر شما