شناسهٔ خبر: 181608 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

جوکار: زائران اربعین برای اولین‌بار از خدمات بانکی برای دریافت ارز استفاده کردند

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: با مدیریت خوب دولت در تخصیص ارز به زائران اربعین حسینی، زائران حتی در لحظات آخر می‌توانستند با داشتن گذرنامه ارز مورد نیاز خود را از شعب بانکی دریافت کنند.

به گزارش «نماینده»، محمدصالح جوکار مدیریت دولت در تخصیص ارز به زائران اربعین حسینی را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: امسال برای اولین بار بود که زائران اربعین حسینی توانستند از خدمات بانکی برای دریافت ارز استفاده کنند. در خود فرودگاه نیز شعباتی پیش بینی شده بود تا زائران بتوانند ارز دریافت کنند. مسافران حتی در لحظات آخر می توانستند با داشتن گذرنامه ارز مورد نیاز خود را دریافت کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی در ادامه اظهار کرد: در اربعین سال جاری بحمدالله وضعیت نسبت به سنوات گذشته از لحاظ هماهنگی بین دستگاه ها بهبود یافته بود. کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نیز در این زمینه گزارش هایی دریافت کرد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شاهد عملکرد بالاتر و ایجاد زیرساخت های بهتر و فضای مطلوب تر بودیم اما تا رسیدن به سطح عالی هنوز راه زیاد است. در حوزه حمل و نقل هوایی، ریلی و زمینی برای تسهیل سفر زائران اربعین حسینی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و شاید در برخی نقاط اشکالاتی وجود داشت که تلاش شد در اسرع وقت حل شود و خوشبختانه مشکل خاصی پیش نیامد.

جوکار تاکید کرد: ستاد اربعین حسینی کار خود را به خوبی انجام داد و دولت نیز پشتیبانی لازم را داشت.

نظر شما