شناسهٔ خبر: 181584 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رفع ابهامات تشکیل وزارت بازرگانی در کمیسیون اجتماعی/گزارش به جلسه علنی ارسال شد

کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که در جلسه این کمیسیون ابهامات لایحه ۲ فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی بر طرف و گزارش کمیسیون در این باره جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

به گزارش «نماینده»، سیدکریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه 2 فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس، گفت: این لایحه در کمیسیون به تصویب رسید و در صحن کلیات آن رأی آورد و در نهایت به دلیل وجود چند ابهام به کمیسیون ارجاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد:در جلسه‌ کمیسیون اجتماعی که به منظور رفع ابهامات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی تشکیل شده بود موارد ابهامی مورد ارزیابی قرار گرفت و اعضا نظرات خود را مطرح کردند و در این باره بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: در کمیسیون اجتماعی کارگروهی برای رفع ایرادات و ابهامات لایحه مذکور تشکیل شده بود تا ابهامات را بررسی و رفع کند و در نهایت موارد اختلافی حل شد و در این جلسه گزارش کارگروه در جهت رفع ابهامات وارد دانسته شده از سوی جلسه علنی مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه در قالب گزارش جهت بررسی در صحن به هیئت رئیسه تقدیم شده است.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه (25 تیر) با کلیات لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کرده بودند.

نظر شما