شناسهٔ خبر: 181554 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

کاظمی: دولت سیزدهم کشور را از دامی که غرب برای ایران تنیده بود خارج کرد

حمیدرضا کاظمی نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در عین اینکه اقتصاد و مسائل کشور را به موضوعاتی مانند مذاکرات گره نزد اما توانست عملکرد موفقی در حوزه دیپلماسی خارجی داشته باشد.

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا کاظمی با اشاره به تجلیل مقام معظم رهبری از دولت و ضرورت کمک به دولت برای عبور از گردنه های سخت، بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره همان مشی حضرت امام (ره) را در خصوص حمایت از دولت ها مدنظر داشتند اما در خصوص دولت سیزدهم، به جهت مشی انقلابی و ارزشی، این دولت بیشتر مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است. عملکرد دولت در حوزه داخلی و توجه به مشکلات مردم علی رغم فشارهای دشمن و مسائلی که دنیای استکبار برای ملت ایران ایجاد کرده، قابل قبول بوده و دولت تلاش کرده بتواند به حل مشکلات مردم کمک کند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، در ادامه اظهار کرد: دولت سیزدهم اقتصاد و مسائل کشور را به موضوعاتی مانند مذاکرات گره نزد. ارتباطات کشور را توسعه داد و در عین حال با توجه به ظرفیت های داخلی تلاش کرد تا به اقتصاد کشور و معیشت مردم کمک کند. در حوزه دیپلماسی خارجی نیز دولت سیزدهم عملکرد موفقی داشت که نتیجه آن را در پیوستن به پیمان هایی مانند بریکس و شانگهای می توان دید. دولت تلاش کرد تا کشور از دامی که غرب برای ایران تنیده بود خارج شود و موفق نیز شد.

کاظمی تصریح کرد: از این جهت دولت سیزدهم مورد حمایت ویژه مقام معظم رهبری بوده، همان طوری که مقام معظم رهبری چندین بار از مجلس یازدهم نیز به عنوان مجلس انقلابی یاد کردند. مجلس نیز بر حمایت از دولت و کمک به بهبود وضعیت اقتصاد کشور متمرکز شده است.

نظر شما