شناسهٔ خبر: 181533 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

فعالیت کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه به اتمام رسید/گزارش برنامه هفتم توسعه ۱۹ شهریور در دستور کار صحن قرار می گیرد

محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از اتمام کار این کمیسیون خبر داد و گفت: موارد مراعا و الحاقات به مواد لایحه برنامه هفتم توسعه توسط کمیته ای شامل اعضای هئیت رئیسه کمیسیون تلفیق، اعضای کمیته تخصصی این کمیسیون، نمایندگان دیوان محاسبات ،نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس و نمایندگان دولت بررسی شده است و بارگزاری خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، محسن زنگنه با اشاره به آخرین نتایج بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق گفت: فعالیت کمیسیون تلفیق جهت بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه به اتمام رسیده است.

وی با اشاره درباره موارد مراعا و الحاقات به مواد لایحه برنامه هفتم توسعه بیان کرد: این موارد توسط کمیته ای شامل اعضای هئیت رئیسه کمیسیون تلفیق، اعضای کمیته تخصصی این کمیسیون، نمایندگان دیوان محاسبات ،نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس و نمایندگان دولت بررسی شده است و بارگزاری خواهد شد. نمایندگان فرصت دارند که نظرات خود را پیرامون این موارد مطرح کنند و آنهایی که مصوب می شود به گزارش نهایی لایحه برنامه هفتم توسعه اضافه خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: گزارش کمیسیون تلفیق، پیرو بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه بعد از ایام اربعین و در تاریخ 19 شهریور در دستور کار صحن قرار می گیرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت:بسیاری از اخباری که این روزها از سوی کمیته های تخصصی درباره مصوبات کمیسیون تلفیق مطرح می شود، هیچ کدام سندیت ندارد و تا زمانی که کلیه اعضای کمیسیون تلفیق درباره مصوبات کمیته ها اعلام رای نکنند عملا این موارد به عنوان مصوبه کمیسیون قلمداد نمی شود.

نظر شما