شناسهٔ خبر: 181502 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

نماینده قصر شیرین: تمامی امکانات در مرز خسروی برای زوار اربعین فراهم است

شهریار حیدری نماینده قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدش از مرز خسروی همزمان با عبور زوار اربعین گفت: بار ترافیکی نسبت به سال‌های گذشته روان است و مسیرهای مختلفی برای زائران در نظر گرفته شده که این باعث خدمت رسانی بهتر شده است.

به گزارش «نماینده»، شهریار حیدری در توضیح بازدیدش از مرز خسروی برای بررسی خدمات رسانی به زوار اربعین گفت: مرز خسروی یکی از مرزهای مهم کشور عراق است از این رو روز گذشته با حضور در مرز خسروی از تمامی خدمات بازدید داشتم. این بازدید میدانی از منطقه صفر مرزی تا مسیرهای منتهی به پایانه خسروی بود.

وی توضیح داد: بر خلاف سال‌های گذشته بار ترافیکی روان است، چون مسیرهای مختلفی برای تردد زائرین در نظر گرفته شده و این باعث خدمات رسانی گسترده‌تر می‌شود. در مرز خسروی تمامی امکانات فراهم است و تمامی دستگاه‌های اجرایی مستقر هستند از نقطه صفر مرزی تا کرمانشاه مواکبی ایجاد شده و علاوه بر آن گیت‌هایی بر ورود و خروج مرز اضافه شده است.

حیدری در جمع‌بندی گفت: خدمات رسانی بسیار مناسب است. روان شدن عبور از مرز باعث رضایتمندی زائران شده که بنده خودم با چند نفر از زائران صحبت کردم و آنها از خدمات رسانی راضی بودند.

نظر شما