شناسهٔ خبر: 181501 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

پاکسازی میدان امام حسین از خرده‌فروشان مواد مخدر به همکاری قضایی و انتظامی نیاز دارد

نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پاک شدن میدان امام حسین (ع) از خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان به همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی در کنار شهرداری نیاز دارد.

به گزارش «نماینده»، علیرضا نادعلی در خصوص وضعیت میدان امام حسین (ع) و تجمع معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر در این محدوده، اظهار کرد: چند مرتبه همکاران ما در کنار پلیس، این افراد را جمع‌آوری کردند؛ اما متأسفانه هنوز این فضا ادامه دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: بنده درخواست کردم معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری و مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی، گزارشی از قرارگاه اجتماعی ارائه دهند تا بدانیم چه موانعی برای رفع این مشکل وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید مباحث و موانع بیان شود تا به برطرف شدن آن کمک کنیم، یادآور شد: اگر دستگاه‌هایی همچون فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و قوه قضاییه در کنار شهرداری قرار بگیرند، قطعاً این نقطه نیز از تجمع معتادان پاک خواهد شد.

بنا براعلام سایت شهر، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: ادامه چنین شرایطی قابل تحمل نیست و امیدواریم با همکاری‌های شکل گرفته، موانع برطرف شود که البته ثمربخشی این امیدواری، مطالبه و پیگیری ما را می‌طلبد.

نظر شما