شناسهٔ خبر: 181412 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

برکناری معاون سیاسی وزارت کشور بیانگر تعامل مناسب میان دولت و مجلس است

ولی الله بیاتی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به برکناری معاون سیاسی وزارت کشور، گفت: با تعامل میان دولت و مجلس می‌توان مشکلات را حل کرد .

به گزارش «نماینده»، ولی الله بیاتی در واکنش به برکناری معاون سیاسی وزارت کشور ،گفت: یکی از موضوعات مطرح در جلسات اخیر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، عملکرد معاون سیاسی وزیر کشور و صدور بخشنامه‌ای بود که بنا بر تلقی نمایندگان به معنای عدم تعامل با مجلس بود، این موضوع در جلساتی با حضور نمایندگان و وزیر کشور مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، افزود: وزیر کشور در این جلسات به صراحت از نادرست بودن این بخشنامه سخن گفت و نهایتا هم اقدام به برکناری ایشان کرد، این اقدام را تعامل دولت و مجلس و احترام ایشان برای نمایندگان ملت برخواهیم شمرد و امیدواریم با همدلی و تعامل بتوانیم سایر مشکلات را حل کنیم.

بیاتی یادآور شد: وزیر کشور با برکناری معاون سیاسی این وزارتخانه، برخی از مشکلات را حل کرد اما مشکلات دیگری هم وجود دارد، نمایندگان دغدغه‌‍ های دارند لذا امیدواریم این تعامل به حل دیگر دغدغه‌های نمایندگان هم کمک کند./

نظر شما