شناسهٔ خبر: 181317 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

جوکار: خوش خدمتی گروهک های تروریستی برای کشورهای غربی کاملا مشهود است

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گروهک های تروریستی به دنبال این هستند تا با اقدامات جنایتکارانه و از هر طریقی خوش خدمتی خود را به اربابان غربی خود ثابت کرده و مواجب و جیره آنان قطع نشود.

به گزارش «نماینده»، محمدصالح جوکار با اشاره به متلاشی شدن شبکه گسترده تروریستی - صهیونیستی در چند استان توسط وزارت اطلاعات و نقش اروپا در حمایت از این تروریست ها، بیان کرد: خوش خدمتی این گروهک‌های تروریستی برای کشورهای غربی کاملا روشن است. آنچه که شاهد هستیم این بوده که چون در اغتشاشات نتوانستند به اهدافی که غرب به آنها دلخوش بود دست پیدا کنند به شدت عصبانی هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: اینها در پی این هستند تا به نوعی دیگر نوکری خود را اثبات کنند. فلذا این گروهک‌ها دست به تحرکاتی زده و خواهند زد. دستگاه‌های اطلاعاتی ما هشیار و بیدار بوده و قطعا این گروهک‌ها راه به جایی نمی برند، اما آنها دست از اعمال تروریستی خود برنخواهند داشت چراکه حیات آنان وابسته به این است که آدم کشی کرده و حرکت های تروریستی داشته باشند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این گروهک‌ها نیز به دنبال این هستند تا مورد تمجید اربابان خود قرار بگیرند و مواجب و جیره آنها قطع نشود. از سوی دیگر چه در دوران اغتشاشات و چه قبل از آن و چه امروز بیشترین تحرک های این گروه‌های تروریستی و پیگیری های آنان از طریق فضای مجازی و کانال‌ها است. بستر فضای مجازی برای انجام اقدامات تروریستی و دروغ پراکنی و شایعه سازی فراهم است. این گروه‌ها در فضای مجازی به دنبال تحریک افکار عمومی از طریق دروغ و شایعات هستند.

نظر شما