شناسهٔ خبر: 180991 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اعلام آمادگی اعضای شورای شهر تهران برای مناظره با مدیران سابق شهری

ناد علی سخنگوی شورای شهر تهران از آمادگی اعضای شورای شهر تهران برای مناظره با مدیران سابق شهری تهران و اعضای شورای شهر سابق خبر داد.

به گزارش «نماینده»، علیرضا نادعلی اظهار کرد: چندی است با یک سناریوی از پیش تعیین شده شاهد یک حرکت خزنده و غیرسازنده به بهانه مطالبه از شورای شهر تهران و شهرداری دوره فعلی را شاهد هستیم البته ناگفته نماند که مطالبه بسیار خوب است و اگر با رویکرد کار کارشناسی صورت بگیرد حتما باعث پیشرفت کار ما در این دوره خواهد شد و ما به این مسئله اعتقاد داریم.

وی افزود: اما به هر صورت دوستان هر وقت نزدیک به یک زمان انتخابات و یک فضای جدید رقابتی می‌شوند، راحت‌ترین کار ممکن را انتخاب می‌کنند و این به مطالباتی که مبنای کار کارشناسی ضعیف است برمی‌گردد و این مسائل بر اساس دیدگاه‌های سیاسی مطرح می‌شود و متاسفانه در این میان نگاهی به عملکرد خودشان در دوره‌ای که مسئولیت داشتند، ندارند.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ما به دلیل اینکه نخواستیم اوقات شهروندان تهرانی تلخ شود خیلی از کوتاهی‌ها، ترک‌فعل‌ها و اقدامات غیرکارشناسی در مدیریت شهری گذشته را مطرح نکردیم؛ به عنوان مثال حسابرسی‌هایی در بازه زمانی ۹۶ تا ۹۹ در صحن شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد که بسیاری از موارد قابل دفاع نیست و ما این حسابرسی‌ها را پشت سر می‌گذاریم.

نادعلی با بیان اینکه در دوره قبلی مدیریت شهری تهران بسیاری از ترک فعل‌ها در حسابرسی‌ها مشخص شده است، ادامه داد: متاسفانه حمل و نقل تهران در دوره قبل به شدت خسارت‌بار و فرسوده و بدون رسیدگی به دوره ششم تحویل داده شد و به راحتی نمی‌توان از این ترک فعل‌ها گذشت و مردم تهران اگر امروز دچار کمبود اتوبوس، واگن و فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر هستند، دلیل مهم آن این است که اقدامات به‌موقع و درست در دوره گذشته اتفاق نیفتاد و چگونه است که الان این افراد (اعضای سابق شورای شهر تهران و شهردار سابق تهران) مدعی هم شده‌اند؟! این حضرات در طول ۴ سال مسئولیت خود، چه اقدام درخوری برای شهروندان تهرانی در کارنامه کاری خود دارند؟!


سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به درخواست علی عطا؛ سخنگوی سابق شورای شهر تهران مبنی بر مناظره با مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران گفت: معتقدم که سطح آقای چمران سطح آقای اعطا نیست. سطح آقای چمران به مراتب بالاتر از سطح آقای اعطا؛ سخنگوی سابق شوراست و اگر بخواهد باید با یکی از اعضای شورای فعلی مناظره کند و ما این آمادگی را داریم.

وی گفت: البته ما بنایمان را بر کار قرار داده‌ایم و به گفته شهردار تهران، وقت برای تلف کردن نداریم و اگر این افراد می‌توانند به شهرداری کمک کنند و نگاه‌هایشان و اندیشه‌هایشان و نظرات و انتقاداتشان را برای ما بفرستند، قطعا ما از آنها استفاده می‌کنیم.

نظر شما