شناسهٔ خبر: 180967 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نباید انحرافات در خصوصی سازی در مولدسازی تکرار شود/ متاسفانه بسیاری از دارایی ها دولت بلااستفاده مانده است

محسن زنگنه نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از دارایی ها دولت بلااستفاده مانده است، گفت: دولت باید مقدمات ورود به بحث مولد سازی را به درستی شناسایی کرده تا مولد سازی دچار انحرافی همچون خصوصی سازی نشود.

به گزارش «نماینده»، محسن زنگنه با اشاره به الزامات پیرو اجرای صحیح مولد سازی دارایی های دولت بیان کرد: در حال حاضر مسیری که دولت در زمینه مولد سازی دارایی های شروع کرده مسیر خوبی است.

وی تاکید کرد: دولت باید مقدمات ورود به این موضوع را به درستی شناسایی کرده تا مولدسازی دچار انحرافی همچون خصوصی سازی نشود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مولد سازی یکی از پایه های اصلی اصلاح ساختار بودجه است، تصریح کرد: این مسئله نیز در جریان اصلاح ساختار بودجه در مجلس مدنظر قرار گرفت و دنبال شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از دارایی ها دولت بلااستفاده مانده و هیچ تاثیر در شرایط دولت ندارد،گفت: بسیاری از این دارایی ها می تواند آزاد و مولد شده و جای اوراق و بسیاری از مسائل مالی در کشور را بگیرد.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: به واقع تاخیر در اجرا پروژه های دولتی هم هزینه های این بخش را افزایش داده و هم باعث استهلاک این بخش می شود که باید از آن جلوگیری کرد.

نظر شما