شناسهٔ خبر: 180958 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری: دشمنان از امید و ایمان ملت ایران ضربه خورده‌اند

علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: ایمان ‌و امید است که امروز بیش از همیشه در معرض آماج حمله دشمنان ایران و اسلام قرار دارد و ضربه‌هایی که دشمنان خورده‌اند، از ایمان و امید ملت ایران بوده است.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌های این نماز که در محل دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: شخصی نزد پیامبر آمد و گفت هر سال برنامه حج داشتم، ولی امسال توفیق آن نصیب من نشد پیامبر راه را به او نشان داد و به او فرمود نماز جمعه را مگر نمی‌شناسی، زیرا این حج مساکین امت من است و به نمازگزاران جمعه پاداش حج داده می‌شود.

وی افزود: حال و هوای این روزهای کشور حال و هوای حج است و خدا را شاکریم که نعمت حج را در اختیار ما قرار داده است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه می‌فرمایند: «سفر زندگی دنیای ما را یادآوری می‌کند» و می‌فرماید: «برای زیستگاه آخرت توشه برداریم چون ما در سفر هستیم و باید بهترین توشه خود را برای سفر آخرت همراه خود کنیم».

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری با اشاره به توطئه‌های دشمنان طی سال‌های اخیر، به خصوص در اغتشاشات سال گذشته، گفت: ایمان ‌و امید است که امروز بیش از همیشه در معرض آماج حمله دشمنان ایران و اسلام قرار دارد.

وی ادامه داد: ضربه‌هایی که دشمنان خورده‌اند، از ایمان و امید ملت ایران بوده است.

تکمیل می‌شود...

نظر شما