شناسهٔ خبر: 180780 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

آزادی‌خواه: افزایش سطح رضایتمندی مردم مشارکت حداکثری در انتخابات را به‌دنبال دارد

آزادی خواه یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: برای افزایش سطح رضایتمندی مردم باید مطالبات به حق آنان به ویژه در حوزه معیشت شنیده و از طرف دیگر مبارزه با فساد و رانت در عمل دنبال شود.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام احد آزادی خواه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بسترسازی تمام دستگاه ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال جاری، بیان کرد: همه مسئولان و دستگاه های متولی امر لازم است در راستای بالابردن سطح رضایتمندی مردم از عملکرد نظام حداکثر تلاش خود را به کار بگیرند. واقعا نیازمندی ها و مطالبات به حق مردم به ویژه در حوزه معیشت باید دیده شود. مجلس در حوزه قانون گذاری و دولت در حوزه اجرا باید به معیشت مردم به ویژه برای تامین کالاهای اساسی توجه داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش برای حل مشکلات مردم منجر به ارتقای سطح رضایتمندی خواهد شد، اظهار کرد: این موضوع باید اولویت اول مسئولان نظام باشد. از طرف دیگر مبارزه عملی با فساد و رانت و سوءاستفاده باید در دستورکار قرار گیرد چراکه مطالبه جدی مردم است. اگر ارکان دولت بر این دو مدار به صورت جدی گام بردارند و اقدامات آنان برای مردم مشهود باشد حتما سطح رضایتمندی مردم از نظام بالا خواهد رفت و این منجر به بالا رفتن مشارکت مردم در انتخابات خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: احزاب و جریان های سیاسی نیز باید مرزبندی های خود را به صورت دقیق مشخص کنند. هم برنامه خود را برای انتخابات پیش رو و هم کارنامه گذشته خود را ارائه کنند تا مردم بتوانند از بین نامزدهای احزاب و جریانات سیاسی انتخاب خود را داشته باشند، این دو نکته، دو بال برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

نظر شما