شناسهٔ خبر: 180598 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

۵۰۰ دستگاه اتوبوس اورهال شده به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می شود

بی آر تی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تا پایان شهریورماه امسال، ۵۰۰ دستگاه اتوبوس اورهال شده وارد سیستم ناوگان حمل‌ونقل عمومی خواهد شد.

به گزارش«نماینده» از شرکت واحد اتوبوسرانی، مهدی علیزاده با تاکید بر نقش مهم حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی در تسهیل تردد شهروندان و کاهش استفاده از خودروی شخصی و کاهش آلودگی هوا، از همکاری های انجام شده برای تسریع در دریافت معاینه فنی اتوبوس ها قدردانی کرد و گفت: با هدف افزایش ضریب ایمنی و با توجه به عمر بالای ناوگان هر سه ماه یک بار همه اتوبوس ها برای فعالیت در خطوط ملزم به دریافت معاینه فنی هستند.

وی با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی در تامین و توسعه ناوگان ادامه داد: فاز نخست نوسازی اتوبوسرانی تهران هفته گذشته با رونمایی از ۴۰ دستگاه از این ناوگان اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص برنامه تعمیرات و بازسازی اتوبوس ها نیزخاطر نشان کرد: تا پایان شهریور ماه سال جاری، ۵۰۰ دستگاه اتوبوس اورهال شده و وارد سیستم ناوگان حمل‌ونقل عمومی خواهد شد و امیدواریم دولت نیز به تعهدات خود در ارتباط با اتوبوس‌های جدید پایتخت عمل کند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی نیز با تاکید بر اینکه حل معضل آلودگی هوا در شهر تهران نیازمند همکاری تمامی دستگاه های تصمیم ساز است، گفت: شهر تهران از بضاعت سه مرکز معاینه فنی مختص خودروهای سنگین برخوردار بوده که ۲ مرکز در توفقگاه های شرکت واحد واقع شده است.

شادی مالکی افزود: مدیریت شهری نسبت به سلامت فنی و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی دغدغه مند بوده و از سنوات گذشته زیر ساخت های لازم برای معاینه فنی تمامی اتوبوس های شرکت واحد را ایجاد کرده است.

نظر شما