شناسهٔ خبر: 180538 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شاهد وحدت رویه و هماهنگی در بدنه دولت نیستیم/ وزراء ناکارآمد همچنان هستند

محمد رشیدی نماینده کرمانشاه عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد متاسفانه در تغییرات اخیر بدنه دولت مشاهده شد وزراء بدون اطلاع قبلی جابجا شدند اما وزرایی که ناکارآمد هستند همچنان بر سرکار هستند که نشان می دهد تصمیم گیری ها در دولت متناقض بوده و نیازمند دقت نظر است.

به گزارش «نماینده»، محمد رشیدی در واکنش به جابه‌جایی‌های مدیریتی دولت در راستای استفاده بهتر از ظرفیت مدیران، گفت: وزارتخانه هایی که مدیرانش تغییر کردند دچار مشکل در فرآیند کاری و سیستمی هستند لذا تغییر اشخاص نمی تواند به رفع این موارد کمک کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع سهم سازمان برنامه و بودجه در رابطه با بروز مشکلات آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی بیشتر از مسئولان این مجموعه ها بود و نشان دهنده عدم هماهنگی و برنامه ریزی درست در بدنه دولت است.

وی با اشاره به اینکه با تغییر دو وزیر اتفاق جدیدی رخ نمی دهد، ادامه داد: به عبارتی دولت اکنون وحدت رویه ندارد و هماهنگی میان اعضای دولت دچار ضعف شده لذا این موضوع موجب شده وزراء در معرض آسیب و نهایتا تغییر قرار بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه ساداتی نژاد در وزارت جهاد کشاورزی اقداماتی انجام داد که به نفع کشاورزان و فعالان این عرصه بود، افزود: به عنوان مثال اصلاح الگوی کشت، اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم یا اجرای طرح کاداست موضوعات مهم زیرساختی بود که طی چهار دهه گذشته اجرایی نشده بود اما در زمان مدیریت وی محقق شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در تغییرات اخیر مشاهده شد وزراء بدون اطلاع قبلی جابجا شدند اما وزرایی که ناکارآمد هستند همچنان بر سر کار هستند که نشان می دهد تصمیم گیری ها در دولت متناقض بوده و نیازمند دقت نظر از سوی دولت است.

نظر شما