شناسهٔ خبر: 180491 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

صهیونیست‌ها بدنبال تغییر ماهیت قدس هستند/ تقویت انتفاضه مردم فلسطین نیازمند حمایت است

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس اعتقاد دارد سرنوشت مردم فلسطین و دنیای اسلام با نامگذاری روز قدس تغییر کرد زیرا این اقدام موجب بیداری ملت ها شد.

به گزارش «نماینده»، اصغر سلیمی در رابطه با اهمیت برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز قدس، گفت: سرنوشت مردم فلسطین و دنیای اسلام با نامگذاری روز قدس تغییر کرد زیرا این اقدام موجب بیداری ملت ها شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: در واقع صهیونیست ها درصدد تغییر ماهیت قدس شریف و همچنین سرزمین های اشغالی بودند اما نامگذاری روز قدس موجب شد جهانیان در جریان سیاست های رژیم غاصب صهیونیستی قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه انتفاضه مردم فلسطین و مقاومت آنها در مقابل صهیونیست ها با پشتوانه مردم مسلمان و کشورهای آزادی خواه قوت گرفت، ادامه داد: به عبارتی روز قدس به مردم بی دفاع فلسطین اعلام کرد که یک دنیا پشتوانه آنها هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این زمینه، افزود: بر این اساس مشاهده می شود صهیونیست ها با آن همه تجهیزات نظامی طی چند سال اخیر در مقابل جریان مقاومت در فلسطین زمین گیر شده اند و جنگ های 22 روزه و 33 روزه نشان دهنده شکست هیمنه پوشالی اسرائیلی ها است.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که آزادی قدس شریف و فلسطین به عنوان نمادی از آزادی همه کشورهای اسلامی و مسلمان تحت سلطه غرب و استبکار است لذا برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز قدس دارای اهمیت دو چندان است.

نظر شما