شناسهٔ خبر: 180479 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

روز قدس، یک روز مهم در جهت مبارزه با تروریسم صهیونیستی است

صفری ملک میان عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: بسیاری از کشورهای جهان، روز قدس را روزی مهم در جهت مبارزه با تروریسم صهیونیستی می دانند.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام محمدصفری ملک میان و در آستانه روز جهانی قدس گفت: در مدت ۸ دهه گذشته که منطقه درگیر مسائل مردم مظلوم فلسطین است، همه جوامع نسبت به این موضوع حساسیت ویژه دارند چرا که آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین به دلیل اقدامات رژیم صهیونیستی با حمایت غرب خدشه دار شده است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اهمیت فلسطین برای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: فلسطین از نظر دینی، عقیدتی، سیاسی و نظامی برای جمهوری اسلامی مهم است و ایران از ابتدای انقلاب مبارزه با سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه در پیش گرفت.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در دفاع از مردم فلسطین موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است، عنوان کرد: انتفاضه بزرگی در لبنان و فلسطین شکل گرفت و با توجه به تجهیزات که جبهه مقاومت تهیه و تولید کرد در این سال‌ها توانستند از منافع خود در برابر این رژیم دفاع کنند.

صفری با اشاره به اعتراضاتی که مردم قدس علیه رژیم صهیونیستی در هفته‌های گذشته انجام دادند، گفت: رهبر معظم انقلاب پیش ازاین زوال این رژیم را پیش بینی کرده بودند و یهودیانی که دل به این رژیم بستند به پوشالی بودن آن پی بردند.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها یادآور شد: با توجه به رویکردهای سیاسی که برخی از کشورهای عربی نظیر اردن، امارات، بحرین و عربستان علیه سیاست‌های رژیم صهیونیستی دنبال می‌کنند، امیدواریم این برنامه‌ها به منزوی شدن رژیم کودک کش صهیونیستی منجر شود تا منطقه از لوث وجود آنها پاک شود.

وی با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس اظهار داشت: این روز ابزار سیاسی و اجتماعی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین است و منحصر به کشور ایران نیست بلکه بسیاری از کشورها این روز را به عنوان یک روز مهم در جهت مبارزه با تروریسیم صهیونیستی گرامی می‌دارند.

صفری خاطرنشان کرد: از برکات انقلاب اسلامی رویکرد صهیونیست ستیزی است که بسیاری از کشورهای دنیا هم علیه سیاست‌های این رژیم به پا خواستند و امیدواریم خون شهیدانی فلسطینی و لبنانی که در این راه ریخته شده به ثمر برسد.

نظر شما