شناسهٔ خبر: 180397 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دکترین ایجاد قدرت ایران ایالات متحده را دچار سردرگمی و استیصال کرده است

نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس اعتقاد دارد دکترین ایجاد قدرت ایران در عرصه های مختلف موجب شده ایالات متحده دچار استیصال شود.

به گزارش «نماینده»، مجید نصیرائی با اشاره به پشت پرده نامه گروهی از نمایندگان جمهوری‌خواه در مجلس سنا به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در راستای گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، گفت: انتظاری از دشمنان ملتمان نمی رود که خیرخواه ایران اسلامی باشند.

نماینده مردم فردوس و سرایان و طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در مقابل جمهوری اسلامی عاجز شده اند، اظهار کرد: در واقع دکترین ایجاد قدرت در عرصه های مختلف موجب شده ایالات متحده دچار استیصال شود زیرا نتوانسته اند ریشه های نظام اسلامی را دچار آسیب کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها تلاش می کنند ایران و سپاه را دشمن واحدشان با اروپا معرفی کنند، ادامه داد: در این راستا از قدرت رسانه ای نیز استفاده می کنند اما بدون شک چنین امری خلاف واقع بوده و افکار عمومی دنیا نیز متوجه این امر است.

این نماینده مردم درمجلس یازدهم ضمن اشاره به اینکه سپاه پاسداران توانسته در عرصه های مختلف به خودکفایی دست یابد، افزود: در واقع عنصر بسیج و سپاه ازخودگذشته و جان نثار توانسته اند از مشکلات و موانع غربی ها عبور کنند و راه های پیشرفت کشور را باز نگه دارند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطابق فرمایشات ائمه اطهار (ع) دشمنان آموزه های الهی از احمق ها خواهند بود، خاطرنشان کرد: با این اساس مشاهده می شود که آمریکایی ها موضوعی را مطرح میکنند که هیچ پشتوانه قانونی و بین المللی ندارد لذا اصلا قابلیت عملیاتی شدن نخواهد داشت.

نظر شما