شناسهٔ خبر: 180396 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نامه سناتورهای آمریکایی به اروپا برای اقدام علیه سپاه بیانگر عدم استقلال قاره سبز است

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: امروزه مشاهده می شود که کشورهای اروپایی دیکته های مقامات آمریکایی علیه ایران را نگارش می کنند.

به گزارش «نماینده»، علیرضا سلیمی با اشاره به پشت پرده نامه گروهی از نمایندگان جمهوری‌خواه در مجلس سنا به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در راستای گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، گفت: قاره سبز به ایالات متحده نیاز دارد از این رو واشنگتن کشورهای اروپایی را به گروگان گرفته اند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: بر این اساس امروزه مشاهده می شود که کشورهای اروپایی دیکته های مقامات آمریکایی علیه ایران را نگارش می کنند.

وی با اشاره به اینکه اروپایی ها باید تلاش کنند استقلال سیاسی داشته باشند، ادامه داد: متاسفانه رفتار برخی از مقامات آنها نشان می دهد از مقررات بین المللی مطلع نیستند؛ در کدام یک از قوانین بین المللی آمده می توان نیروی نظامی رسمی یک کشور را تحریم کرد و به عنوان تروریست اعلام کرد؟.

این نماینده مردم درمجلس یازدهم افزود: اروپایی ها باید بدانند اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار بگیرد، سریعا اقدام متقابل از سوی مجلس و دولت کشورمان انجام می شود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع تمامی نیروهای اروپایی و آمریکایی در منطقه تروریست شناخته خواهند شد و عواقب این امر به پای خودشان خواهد بود.

نظر شما