شناسهٔ خبر: 180177 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

دشمن خط تبلیغاتی نوسانات بازار ارز را به شدت دنبال می کند/دولت هوشیار است

غضنفر آبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: دشمن خط تبلیغاتی خود در حوزه نوسانات بازار ارز را به شدت دنبال می کند و دولت هم با هوشیاری به دنبال مدیریت بازار ارز است و با برنامه ریزی منسجم و مدون می تواند از این بحران عبور کند.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در مورد پشت پرده نوسانات بازار ارز گفت: در ادامه جنگ ترکیبی و شناختی که دشمن علیه ملت ایران به راه انداخت، در ماه‌های اخیر عده‌ای را به کف خیابان کشاند و پول پاشی های زیادی هم در این راه انجام داد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن اما بعد از ناکامی در حوادث اخیر در میدان جنگ اقتصادی اهداف خود را دنبال می کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم اضافه کرد: تمرکز دشمن در حوزه ارز، سکه و دلار در روزهای اخیر شدت یافته و جنگ اقتصادی جدیدی به راه انداخته است در حالی که برخی از افراد در داخل کشور نیز در زمین دشمن بازی می کنند.

نماینده مردم بم با بیان اینکه دشمن خط تبلیغاتی خود در حوزه نوسانات بازار ارز را به شدت دنبال می کند، تصریح کرد: دولت هم با هوشیاری به دنبال مدیریت بازار ارز است و با برنامه ریزی منسجم و مدون می تواند از این بحران عبور کند.

غضنفرآبادی با بیان اینکه ما مرد عبور از بحران ها بوه و هستیم، گفت: با همدلی دولت، مجلس و مردم از این بحران هم عبور خواهیم کرد و به فضل خدا، دشمنان ملت ایران در این مسیر هم همچون گذشته ناکام خواهند ماند.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمن ادامه دارد، بیان داشت: بعد از چهار ماه درگیری و آشوب داخلی و تلاش برای تضعیف نظام، دشمن میدان را رها نکرده است و کار را به میدان اقتصادی کشانده است باید با هوشیاری و درایت این بحران مدیریت شود.

نظر شما