شناسهٔ خبر: 180107 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شورای مشورتی‌ «نسل نو» تشکیل شد

نسل نو مهدی اقراریان دبیرکل حزب نسل نو از تشکیل شورای مشورتی در حزب نسل نو خبرداد و گفت: باتوجه به مسائل و معضلات امروز کشور و همچنین استفاده از ظرفیت و توان همه دلسوزان شورای مشورتی حزب نسل نو تشکیل شد.

به گزارش «نماینده» ، مهدی اقراریان دبیرکل حزب نسل نو از تشکیل شورای مشورتی در حزب نسل نو خبرداد واظهارداشت: باتوجه به مسائل و معضلات امروز کشور و همچنین استفاده از ظرفیت و توان همه دلسوزان شورای مشورتی حزب نسل نو تشکیل شد.

وی افزود: این شورا که متشکل از برخی اعضای شورای شهر، نمایندگان مجلس و برخی کارشناسان فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ایست تلاش خواهد کرد تا ضمن کمک فکری به نسل نو در مسائل مهم امروز کشور به ارائه راهکار پرداخته تا مشکلات امروز در اتاق فکری خبره مورد بررسی و تبیین قرار گیرد و در مهمترین بخش اینکه به راهکار و پیشنهاد منجر شود.

اقراریان تاکید کرد: این اقدام یک حرکت فرا حزبی است تا در حلقه ای بسته محدود نشویم و در کنار کارتشکیلاتی از همه توان نیروهای فراحزبی برای بهبود شرایط کشور بهره ببریم. در ترکیب این شورای مشورتی نسل نو نقش اصلی را دارد و امیدواریم بازویی پرتوان جهت کمک به مجموعه‌های سیاسی، اقتصادی و اجرایی خواهدبود.

نظر شما