شناسهٔ خبر: 180047 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سلیمی: مردم با حضور پرشوردر راهپیمایی ۲۲بهمن همه تحلیل‌گران را در بهت و حیرت فرو بردند

سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال همه تحلیل‌گران را در بهت و حیرت فرو برد و نشان داد که نظام اسلامی یک نظام مردم‌پایه است، نظامی است که بر اساس اراده مردم شکل گرفته است

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال معجزه حضور مردم و تجلی قدرت ملی بود. حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال معجزه حضور مردم و تجلی قدرت ملی بود.

وی افزود: مردم علی‌رغم همه فشارها نشان دادند که بر سر آرمان‌ها ایستاده‌اند. این مردم، مردمی زمان‌شناس هستند و نشان دادند که فشارها و تحریم‌های دشمن نه‌تنها باعث ایجاد شکاف و انشقاق و نمی‌شود، بلکه وحدت را در جامعه بیش‌تر می‌کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همه تحلیل‌گران را در بهت و حیرت فرو برد و نشان داد که نظام اسلامی یک نظام مردم‌پایه است، نظامی است که بر اساس اراده مردم شکل گرفته است و این اراده مردم است که باعث شده همه توطئه‌ها علیه نظام خنثی شود.

سلیمی خاطرنشان کرد: پیام دیروز مردم این بود که ما آمدیم و با آرمان روح‌الله و شهدا پیمان بستیم. پیام دیروز مردم این بود که مسیر عزت و استقلال کشور باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: پیام راهپیمایی دیروز مردم این بود که اجازه نخواهیم داد بیگانگان برای کشور ما تصمیم بگیرند. حضور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی بود که مشغول لطیفه ساختن برای مردم بودند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فشارها و تحریم‌ها و فضاسازی‌های دشمن علیه کشور و ملت ما نه تنها باعث شکاف و انشقاق و چند دستگی نشد بلکه وحدت و یکپارچگی ملت را بیش‌تر کرد و مردم با وحدت و یکدلی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پیام مقاومت خود را به دشمنان اعلام کردند.

نظر شما