شناسهٔ خبر: 180046 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حاجی‌دلیگانی: تلاش دشمنان در جهت دلسرد کردن مردم، با راهپیمایی ۲۲ بهمن همگی به یک حیرت و واماندگی تبدیل شد

حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تلاش‌های گسترده دشمنان این مرز و بوم با طراحی پیچیده جنگ عظیم ترکیبی که در جهت دلسرد کردن مردم صورت گرفته بود، همگی به یک حیرت و واماندگی تبدیل شد و همدلی و همراهی ملت عزیز ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری از صفحات ارزشمند آن را به منصه ظهور گذاشت.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و برای خط بطلان کشیدن بر نقشه‌های شوم مستکبران عالم، جلوه کم نظیری از اتحاد و انسجام را در ۲۲ بهمن ماه امسال به نمایش گذاشت و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن گرفت.

وی افزود: تلاش‌های گسترده دشمنان این مرز و بوم با طراحی پیچیده جنگ عظیم ترکیبی که در جهت دلسرد کردن مردم صورت گرفته بود، همگی به یک حیرت و واماندگی تبدیل شد و همدلی و همراهی ملت عزیز ایران با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری از صفحات ارزشمند آن را به منصه ظهور گذاشت.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند سبحان و با گرامیداشت یاد امام راحل‌(ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به‌ ویژه شهدای عزیز انقلاب اسلامی، از حضور حماسی آحاد مردم شریف ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تشکر می‌کنم و توفیق روزافزون یکایک آنها را خواستارم. ملت ایران علی‌رغم فشارهای اقتصادی و تهدیدها و تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن که سعی در ایجاد تفرقه در میان ملت و شکاف بین مردم و حاکمیت را داشت، با وحدت و یکپارچگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور پیدا کردند و با این حضور پرشور توطئه دشمن را خنثی کردند.

وی افزود: اغتشاشات اخیر بیش از گذشته چهره واقعی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را نمایان ساخت و مردم با شناخت بیش‌تر و دقیق‌تر نسبت به دشمنان حضور پرشورتر و گسترده‌تری در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داشتند.

نظر شما