شناسهٔ خبر: 179972 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

متفکر آزاد: تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی برای نسل جوان امری ضروری است

متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال آرمان‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل‌ جوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

به گزارش «نماینده»، روح‌الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و ضرورت انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان اظهار کرد: بدون شک دهه‌فجر انقلاب اسلامی دستاورد بزرگی برای مردم، ملت، کشور و جوامعی است که با نگاه‌ها و الگوهای مشابه به مسائل نگاه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتقال آرمان‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل‌ جوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است افزود: مشخصاً بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و مفاهیم آن برای انسان‌های پاکی که به دنبال آرمان‌های واقعی هستند که ما در انقلاب به آنها اشاره کردیم، امری بدیهی و لازم است که نسبت به آن باید اهتمام ویژه‌ای شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبیین و بیان آرمان‌های انقلاب اسلامی هیچگاه کهنه نمی‌شود، گفت: این مسئله به نسل جوان کمک می‌کند که با آرمان، مسیرها و اهداف انقلاب آشنا شود و در حفظ و نگهداری و صیانت از انقلاب اسلامی کوشا باشد. اگر جوانان و نوجوانان نسبت به آرمان‌ها و مفاهیم انقلاب اسلامی و اهداف آن اشراف داشته باشند، در صورت انحراف برخی اشخاص و دستگاه‌ها از آرمان‌های انقلاب، بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی را مطالبه خواهند کرد.

نظر شما