شناسهٔ خبر: 179937 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کمبود دوربین‌های نظارت تصویری در پایتخت

شورای شهر در جلسه بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بر کمبود دوربین‌های نظارت تصویری در پایتخت تأکید شد.

به گزارش «نماینده»، جلسات بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران توسط کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران انجام شد. در این جلسات، در خصوص پیشرفت پروژه‌های عمرانی و ترافیکی مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۱۱، ۱۲و۱۹ گزارش‌هایی از سوی معاونان فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک و برنامه‌ریزی و توسعه شهری این مناطق ارائه شد.

پس از ارائه گزارش‌های معاونان مناطق مذکور، نتایج بررسی‌های مشاوران و کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، طرح شد که براساس آن، بیشتر مسائل و مشکلات مناطق، معطوف به موضوع نگهداشت شهر و المان‌های شهری از جمله نگهداشت آسفالت معابر، تونل‌ها و بزرگراه‌ها، علائم ترافیکی افقی و عمودی و چراغ‌های چشمک‌زن است.

بنابراین گزارش، بر اساس گزارش‌های ارائه شده، معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق نیز کمبود دوربین‌های نظارت تصویری، تأمین نیوجرسی‌های مناسب، اصلاح ترافیکی معابر و خط‌کشی شبکه معابر مناطق را به عنوان مهم‌ترین دغدغه‌های خود مطرح کردند.

بیشتر بخوانید

در جلسات مذکور، میزان تخصیص بودجه به هر بخش به صورت مجزا و با سرفصل‌های تفکیک شده بررسی شد و بر مبنای نیاز هر منطقه و به تفکیک هر معاونت، در مورد تعیین اولویت هر برنامه، تشریک مساعی و تصمیم‌گیری شد.

براساس این گزارش، طی روزهای آتی، برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های سایر مناطق در بخش‌های عمرانی و ترافیکی در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نظر شما