شناسهٔ خبر: 179699 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سیاست‌های رئیس کل بانک مرکزی جدید برای تثبیت بازار ارز بررسی شد

حاجی بابایی رئیس نشست هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی نظام، گفت: امیدواریم سیاست‌های رئیس کل بانک مرکزی جدید در کوتاه مدت بتواند پاسخگوی مشکلات باشد و شاهد ثبات اقتصادی و تثبیت قیمتی باشیم.

به گزارش «نماینده»، حمید رضا حاجی بابایی در تشریح جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای سیاست‌های کلی نظام که امروز ( یکشنبه 18 آذر ماه) با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد، گفت: با توجه به انتصاب آقای فرزین به عنوان رئیس کل بانک مرکزی و سیاست‌های اعلامی وی، اما و اگرهایی وجود داشت به همین دلیل نشستی را برای بررسی این سیاست‌ها برگزار کردیم که نمایندگان نیز در این نشست حضور گسترده‌ای داشتند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ، افزود: سوالات و مسائل چالشی در نشست با رئیس کل بانک مرکزی مطرح شد و جمع بندی خوبی داشتیم. توضیحات رئیس کل بانک مرکزی نیز تا حدودی برای نمایندگان قانع کننده بود و هم اندیشی و گفتمان مشترکی را ایجاد کرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: امیدواریم سیاست‌های رئیس کل بانک مرکزی جدید در کوتاه مدت بتواند پاسخگوی مشکلات باشد و شاهد ثبات اقتصادی و تثبیت قیمتی باشیم./

نظر شما