شناسهٔ خبر: 179684 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

برخی از مسئولان با مدل های مولدسازی دارایی ها آشنا نیستند

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ دست مسئول اجرایی در موضوع مولد سازی دارایی های دولت بسته است.

به گزارش «نماینده»، جعفر قادری با اشاره به مشکلات در زمینه مولدسازی دارایی های دولت بیان کرد: مسئولین همواره از دستگاه های نظارتی در جهت مولدسازی داریی های دولت نگرانی دارند.

وی با بیان اینکه متاسفانه دستگاه های نظارتی به موضوع مولد سازی دارایی های دولت ورود می کنند، تاکید کرد: همچنین در برخی از قانون گذاری های مرتبط ، اشاره ای به شرایط رقابتی در فروش اموال دولتی نشده است به عنوان مثال مسئولی می آید و زمین و املاک تغییر کاربری یافته را می فروشد آنهم به صورت مذاکره ای و تهاتری، اما بلافاصله یک قاضی تحت عنوان استقلال رای به مسئله ورود کرده و برای مسئول اجرایی دردسر درست می کند و حرف هیچ کس را هم قبول نمی کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به واقع دست مسئول اجرایی در موضوع مولد سازی دارایی های دولت بسته است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه متاسفانه خیلی از مسئولین با مدل های مولدسازی دارایی های دولت آشنا نیستند، بیان کرد: همچنین مسئولین اجرایی نگرانی دیگری در این بخش دارند و نگران هستند در صورت مولد سازی منابع از دسترسشان خارج شود و به حساب خزانه واریز و پولی برنگردد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: به واقع این سه الی چهار موضوع از جمله عوامل اصلی عدم مولدسازی دارایی های دولت است که باید برطرف شود و به نوعی دست مسئول اجرایی باز شود. به اعتقاد بنده دولت در شرایط فعلی نیاز به شمشیر زن دارد یعنی مدیرانی باید پا به میدان بگذارند که هر جا مانعی شکل گرفت، برخورد کرده و جسارت لازم را داشته باشند.

نظر شما