شناسهٔ خبر: 179638 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

بانیان وضع موجود پاسخگوی ناکارآمدی دولت خود باشند/ فرصت‌های اقتصادی در دولت قبل سوخت

غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: بانیان وضع موجود باید پاسخگوی ناکارآمدی دولت خود باشند نه اینکه در جبهه‌ی نقد، مطالبه گری کنند آنها همیشه در مقابل مردم بدهکارند.

به گزارش «نماینده»، موسی غضنفر آبادی در خصوص اظهارات روحانی در دفاع از عملکرد بانیان وضع موجود، گفت: این یک شوخی ساده است و بارها از زبان وی و همفکرانش جاری شده است،اگر نیم نگاهی به کارنامه دولت حسن روحانی بیندازیم سراسر ضعف و ناکارآمدی است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اضافه کرد: حسن روحانی در سال های پایانی دولتش برای تامین کسری بودجه به انتشار صدها هزار میلیارد تومان اوراق بدهی دست زد و با افزایش شبانه قیمت بنزین موجی از نارضایتی را در جامعه ایجاد کرد.

نماینده مردم بم در پاسخ به اظهارات حسن روحانی که مدعی شده خزانه پر را به دولت سیزدهم تحویل داده است،گفت: بانیان وضع موجود باید پاسخگوی ناکارآمدی دولت خود باشند نه اینکه در جبهه‌ی نقد، مطالبه گری کنند آنها همیشه در مقابل مردم بدهکارند.

غضنفر آبادی با اشاره به بهانه‌های دولت در موضوع FATF گفت: مردم به خاطر دارند که دولت قبل تامین واکسن کرونا را به FATF گره زده بود در حالی که با شروع دولت سیزدهم تامین واکسن در دستور کار قرار گرفت و به لطف خداوند کرونا مهار شد.

وی افزود: وضعیت عملکرد دولت سیزدهم از نظر کارآمدی قابل قیاس با دولت روحانی نیست در بحث تعاملات منطقه ای ، توسعه روابط و فعالیت مجدد هزاران کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل گزارشاتی امید بخشی از سوی دولت منتشر می شود که نقش مهمی در رونق اقتصاد کشور دارد و برخی نمی توانند شاهد این پیشرفت ها باشند.

غضنفر آبادی با اشاره به صادرات نفت در دولت سیزدهم گفت:در بحث صادرات نفت رشد خوبی نسبت به گذشته داشتیم و توانستیم با پیدا کردن بازار جدید مقتدرانه حرکت کنیم این در حالی است که هشت سال سیاست های اقتصادی دولت روحانی کشور را به شرایط سخت اقتصادی رساند.

نماینده مردم بم با بیان اینکه دولت سیزدهم با قدرت برنامه های خود را جهت رفع مشکلات معیشتی مردم عملیاتی می‌کند، گفت: دولت روحانی فرصت زیادی را در زمینه مسائل فرهنگی، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی از دست دادند و همیشه هم در مورد رقبای خود با ادبیاتی غیر معمول صحبت کرده است.

نظر شما