شناسهٔ خبر: 179573 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اظهارات ضدایرانی زلنسکی تکرار دیکته ایالات متحده است

جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس اعتقاد دارد متاسفانه ولودیمیر زلنسکی ملعبه دست غربی ها شده و آنچه به وی دیکته می شود را تکرار می کند.

به گزارش «نماینده»، محمد صالح جوکار در واکنش به اتهام زنی رئیس‌جمهور اوکراین به کشورمان طی سخنرانی در کنگره آمریکا، گفت: اتفاقات اخیر رخ داده در اوکراین برای اروپا و آمریکا نفع سیاسی دارد لذا این کشور را برای دستیابی به اهدافشان بازیچه قرار داده اند تا به مقاصدشان برسند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع متاسفانه ولودیمیر زلنسکی ملعبه دست غربی ها شده و آنچه به وی دیکته می شود را تکرار می کند.

وی در خصوص محور اظهارات ضدایرانی رییس جمهور اوکراین، ادامه داد: موضوع پهپادها بارها از سوی مقامات کشورمان تذکیب شد اما آنها همچنان اصرار دارند که چنین موضوعی صحت دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه امروزه کشورهای اروپایی و آمریکا به اوکراین تسلیحات نظامی می دهند تا این جنگ طولانی تر شود، افزود: در واقع آنها در حال بهره برداری از جنگ اوکراین و روسیه هستند اما می خواهند دیگر کشورها را نیز درگیر این امر کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها اقدامات تروریستی زیادی در آسیا انجام داده اند، خاطرنشان کرد: می توان اذعان کرد زدن برچسب تروریست به ایران از سوی ولودیمیر زلنسکی بیان مواضع و دیدگاه ایالات متحده نسبت به جمهوری اسلامی است.

نظر شما