شناسهٔ خبر: 179401 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هنوز تأمین واگن استیجاری به نتیجه نرسیده است

چمران رئیس شورای شهر تهران در خصوص واگن‌های استیجاری گفت: هنوز در این زمینه به نتیجه نرسیده‌ایم و تنها روی آن فکر شده که ببینیم این کار شدنی است یا خیر؟

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص تهیه واگن‌های استیجاری برای متروی تهران گفت: هنوز تأمین واگن استیجاری به نتیجه نرسیده است و تنها روی آن فکر شده که ببینیم شدنی است یا خیر.

وی ادامه داد: دولت باید سهم خود را در مترو پرداخت کند تا بتوانیم واگن مورد نیاز را تأمین و وارد خطوط کنیم. همچنین در خصوص واگن استیجاری باید بحث کنیم که قیمت و شرایط استفاده از واگن استیجاری به چه شکل است و نتیجه بگیریم که آیا باید از این واگن‌ها استفاده کنیم یا خیر.

وی در ادامه به جلسه هم‌اندیشی در خصوص جلسه هم‌اندیشی گفت: شهردار اقدامات را توضیح داد و قرار شد در هفته آینده جلسه مفصل‌تری برگزار شود. نحوه خرید واگن از خارج و کرایه عملیاتی نشدن آن، شرکت سازنده واگن‌های داخلی، تعداد اتوبوس‌های نو و... در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه در خصوص تغییرات در شهرداری تهران گفت: ما و شهردار از جابجایی سریع مدیران راضی نیستیم و قطعا اگر شهردار ناچار نشود جابجایی انجام نمی‌شود.

نظر شما