شناسهٔ خبر: 179373 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس: اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با اغتشاشگران قابل تقدیر و حمایت است

حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با اغتشاشگران و عوامل اصلی اغتشاش اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای حکم اعدام یکی از اغتشاشگران تهران توسط قوه قضائیه گفت: انتظار ما از قوه قضائیه اجرای دقیق قانون در برخورد با اغتشاشگران و به بیان بهتر از عوامل اصلی اغتشاش بود که محقق شد.

وی افزود: قوه قضائیه هم با عوامل اصلی اغتشاش برخورد قاطعی داشت و هم کسانی را که فریب خورده بودند یا به خاطر بعضی هیجانات در اغتشاشات حضور داشتند را مشمول گذشت و بخشش دانست.

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با اغتشاشگران و عوامل اصلی اغتشاش اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است گفت: در اغتشاشات اخیر شاهد برخورد هوشمندانه، سنجیده و دقیق قوه قضائیه با اغتشاشگران و همچنین فریب‌خوردگان بودیم که ضمن برخورد قاطع با اغتشاشگران با افراد فریب‌خورده نیز برخوردی انسانی و منطقی داشت.

نوروزی خاطرنشان کرد: کمیسیون قضایی مجلس از قوه قضائیه به خاطر این رفتار هوشمندانه و برخورد قاطع با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر تقدیر می‌کند و این رفتار را قابل حمایت می‌داند.

نظر شما