شناسهٔ خبر: 179342 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قالیباف:۱۶ آذر،‌ نشان رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یوم الله ۱۶ آذر نماد استقلال‌طلبی، مبارزه با سلطه استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف، در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۱۶ آذر مجلس شورای اسلامی گفت: فرا رسیدن سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه الزهرا(س) را به ملت شریف ایران و عموم محبان ایشان در سراسر جهان اسلام تسلیت و تعزیت می‌گویم.

وی در ادامه، روز دانشجو را به تمام دانشجویان و علم پژوهان سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت و یادآور شد: یاد و خاطره شهدای شجاع این روز شهیدان احمد قندچی، مهدی شریعت رضوی و مصطفی بزرگ نیا را گرامی می‌دارم. یوم‌الله ۱۶ آذر نماد استقلال‌طلبی، مبارزه با سلطه استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

قالیباف خاطرنشان کرد: خون سرخ این شهدا و تمامی پویندگان راه آزادی و استقلال ایران لکه ننگ ابدی بر پیشانی دولت کودتاچی آمریکا و رژیم دست نشانده آن‌ها و تمامی افراد خائنی است که منافع استعماری دولت های خارجی را به منافع ملت و کشور خود ترجیح می دهند و ایران را ویرانه‌ای در چنگال و زیر یوغ کودتاچیان آمریکایی و انگلیسی می‌خواستند و می‌خواهند.

نظر شما