شناسهٔ خبر: 179339 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دست ایران در جنگ شناختی علیه صهیونیست‌ها پر است

مهدی سعادتی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ایران پرونده قطوری از جنایات صهیونیست‌ها دارد، گفت: جمهوری اسلامی می‌تواند با استفاده از رسانه‌های بین‌المللی به مقابله به مثل با صهیونیست‌ها در جنگ شناختی و ترکیبی بپردازد که آنها راه انداخته‌اند.

به گزارش «نماینده»، مهدی سعادتی بیشه با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای پرونده سازی علیه ایران، گفت: رژیم صهیونیستی از نظر ما یک رژیم نابود شده است که این پیش بینی به زودی تعبیر می شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه برقراری ارتباط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دنیا هیچ ارتباطی با رژیم صهیونیستی ندارد، عنوان کرد: روزگاری در جامعه عرب، مردم ایران را اَخ الیهود می شناختند اما امروز پرچمدار مبارزه با صهیونیست ها هستیم که خود افتخاری برای ما است.

وی در ادامه نقشه اخیر صهیونیست ها در پرونده سازی های بی پایه و اساس را به دلیل آلوده بودن دست های آنها در جنایات اخیر ایران دانست و افزود: ضرباتی که جمهوری اسلامی ایران به صهیونیست ها وارد کرده، کم نبوده، بسیاری از شکست های آنها به برکت خون شهدا بوده همچنین بسیاری از اقدامات آنها همچون هک کارت های سوخت ایران را با اقداماتی درخور پاسخ داده ایم.

سعادتی بیشه سری در ادامه خط و نشان های اسرائیلی و ادعاها و پرونده سازی های آنها علیه ایران را واقعی ندانست و عنوان کرد: قدرت نظامی ایران آنچنان بالا است که اگر تکان بخورند حیفا و تل آویو مورد هدف موشک های ما قرار می گیرد.

وی در ادامه به پرونده قطوری که ایران در مبارزه با صهیونیست ها و تروریست های دنیا دارد اشاره و اظهار کرد: ما اعلام می کنیم همواره از مظلومان دنیا حمایت می کنیم. امروز آمریکایی ها و اروپایی ها به ویژه در آلمان و فرانسه مشکلات حادی در داخل کشور خود دارند اما مجبورند با ما درگیر شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به جنگ شناختی و ترکیبی راه اندازی شده از سوی صهیونیست ها و ضرورت مقابله با آنها از طریق رسانه‌های بین المللی، خاطرنشان کرد: امروز پرونده های ساختگی علیه ایران را به نهادهایی همچون سازمان ملل و شورای امنیت می برند که ساخته دست خودشان است. ما نیز باید از پرونده هایی که علیه آنها داریم در عرصه های بین المللی استفاده کنیم./

نظر شما