شناسهٔ خبر: 179334 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اقدامات ایران در منطقه موجب بازگشت ثبات و آرامش به کشورها شده است

میرتاج الدینی عضو فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس گفت: صحبت های دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس بیان دیکته های غربی ها در راستای دامن زدن به سیاست ایران هراسی بوده و مداخله جویانه است.

به گزارش «نماینده» سید محمد رضا میر تاج الدینی در خصوص اظهارات ضدایرانی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، گفت: این صحبت ها بیان دیکته های غربی ها در راستای دامن زدن به سیاست ایران هراسی بوده و مداخله جویانه است.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اقدامات جمهوری اسلامی ایران در منطقه موجب بازگشت ثبات و آرامش به کشورها شده است؛ نایف الحجرف مگر نمی داند ایران گروه تروریستی و تکفیری داعش مه مورد حمایت غربی ها و برخی کشورها بود را از بین برد؟.

وی در رابطه با تهدیدهای ایران در منطقه در اظهارات مذکور، ادامه داد: متاسفانه دلارهای نفتی بود که موجب شد داعش در منطقه فعالیت کند لذا دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نمی تواند کشورمان را تهدیدی برای منطقه معرفی کند بلکه انگشت اتهام به سمت خودشان است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین باید یادآور شد نایف الحجرف که صحبت از اقدامات مداخله جویانه ایران می کند، مگر نمی داند در عرق دیپلماتیک احترام به حاکمیت ملی و عدم مداخله در مسائل داخلی سایر کشورها امری ضروری است؟.

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس ادعای اینکه هر گونه توافق میان ایران و کشورهای غربی باید مطابق نظرات آنها باشد نیز دخالت آشکار محسوب می شود.

نظر شما