شناسهٔ خبر: 179316 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بهبود وضعیت معیشت و اشتغال جوانان دغدغه نمایندگان/تاکید بر کاهش تورم

دشتی اردکانی عضو هیات رئیسه مجلس دغدغه نمایندگان در جلسه روز گذشته بهبود وضعیت معیشت و اشتغال جوانان بود، گفت: در نشست مشترک دولت و مجلس بر ضرورت موضوعاتی مانند همترازی بخش‌های مختلف مانند نظام بانکی و بودجه و همچنین کاهش نقدینگی به منظور کنترل تورم و بهبود ارزش و پول ملی تاکید شد.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا دشتی اردکانی درباره نشست مشترک مجلس و دولت، گفت: با توجه به اینکه تا پایان امسال، مجلس و دولت باید دو کار مهم یعنی بودجه سال 1402 و برنامه هفتم توسعه را به سرانجام برسانند، همدلی دولت و مجلس از اهمیت بسیاری برخوردار است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست مجلس و دولت، نمایندگان مردم و اعضای هیات دولت به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. امیدوارم با استمرار این جلسات و با کار بهتر بتوانیم سال 1402 را سال خوبی برای مردم رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه دغدغه نمایندگان در جلسه روز گذشته بهبود وضعیت معیشت و اشتغال جوانان بود، اضافه کرد: در نشست مشترک دولت و مجلس بر ضرورت موضوعاتی مانند همترازی بخش‌های مختلف مانند نظام بانکی و بودجه و همچنین کاهش نقدینگی به منظور کنترل تورم و بهبود ارزش و پول ملی تاکید شد.

نظر شما