شناسهٔ خبر: 179266 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

گزارش عملکرد شهرداران مناطق در صحن شورای شهر قرائت می‌شود

نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران گفت: گزارش عملکرد نحوه فعالیت و اقدامات شهرداران مناطق برای رسیدن به یک قضاوت نسبی حتماً در صحن شورای شهر ارائه خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران ، با اشاره به وضعیت عملکرد شهرداران مناطق ۲۲ گانه تهران در سال دوم فعالیت آنها گفت: من خود شخصاً موفق به بازدید از ۹ منطقه تهران شده‌ام و از نزدیک فعالیت شهرداران و تیم مدیریت شهری مناطق را مورد رصد قرار داده‌ام.

وی با بیان اینکه مشکلات و درخواست‌های مردم محلات از اهمیت بسزایی برخوردار است اظهار کرد: طی بازدیدهایی ککه از مناطق داشته‌ام علاوه بر عملکرد شهرداران گلایه شهروندان، اهالی و نخبگان مناطق را نیز مورد بررسی قرار داده‌ام.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شهروندان رضایت نسبی را از وضعیت مدیریت شهری مناطق دارند گفت: اما باید به این نکته توجه داشت که سال اول مدیریت با سال دوم متفاوت است زیرا در سال دوم مطالبات مردم و شورای شهر از مناطق واقعی‌تر شده است.

نادعلی تصریح کرد: عملکرد شهرداران را واقعی‌تر و با سنجش‌ها و شاخص‌های مناسب اندازه‌گیری می‌کنیم و گزارش عملکردی از نحوه فعالیت و اقدامات شهرداران مناطق برای رسیدن به یک قضاوت نسبی حتماً در صحن شورای شهر ارائه خواهد شد.

نظر شما