شناسهٔ خبر: 179263 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: آنا

پورابراهیمی: مجلس در حوزه مسائل اقتصادی و اجتماعی خوب عمل کرد

پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه فرآیند مناسبی برای تببین اقدامات مجلس صورت نگرفته است،گفت: یعنی اطلاع رسانی کاملی درباره اقدامات انجام شده صورت نگرفت.

به گزارش «نماینده»، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به فرا رسیدن ۱۰ آذرماه (روز مجلس)، درباره تببین نقاط قوت مجلس در مدت زمان سپری شده گفت:مجلس یازدهم در مدت زمان سپری شده اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی تاکید کرد: مجلس در حوزه مسائل اقتصادی، اجتماعی و امنیتی کارکردهای مناسبی داشته است و این مجلس نسبت به مجالس دیگر وضعیت بهتری دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: البته شرایط پیرامونی مجلس شرایط سختی بوده و شاید اقدامات مجلس به خوبی در جامعه نمود پیدا نکرده است.

پورابراهیمی گفت: به واقع فرآیند مناسبی برای تببین اقدامات مجلس صورت نگرفته است؛ یعنی اطلاع رسانی جامع و کاملی درباره اقدامات مجلس صورت نگرفته است که نیاز به فعالیت بیشتری در این بخش هستیم.

وی افزود: متاسفانه انعکاس فعالیت‌های مجلس مناسب نبوده، با این حال عملکرد مادر حوزه‌های تخصصی مجلس رو به بهبود بوده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه ما بتوانیم آثار ناشی از فعالیت‌های مجلس در دوره یازدهم را مشاهده کنیم شاید نیاز به زمان بیشتری داریم چراکه معمولا اجرای قانون هم یک فرآیند زمان بری دارد.

پورابراهیمی گفت: بنابراین مجلس در حوزه‌های مختلف اعم از حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی و تولیدی اقدامات مناسبی را انجام داده و ظرفیت‌های مناسبی ایجاد کرده است.

نظر شما