شناسهٔ خبر: 179251 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مقتدایی: همفکری،‌ تعامل و هماهنگی ماحصل نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه است

عباس مقتدایی نماینده اصفهان نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همفکری،‌ تعامل و هماهنگی ماحصل نشست مشترک مجلس و قوه قضائیه است و این جلسات می‌تواند به همکاری حداکثری برای دستیابی به سطح بالاتری از تفاهم و همدلی در کشور منتهی شود.

به گزارش «نماینده» عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه غیرعلنی امروز مجلس با قوه قضائیه گفت: این جلسه با حضور رئیس قوه قضائیه و مسئولان و معاونین ارشد این قوه و نمایندگان مجلس برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دیدگاه‌های خودشان را در خصوص تعامل قوه مقننه و قضائیه و مسائل مرتبط با ارتباط دو قوه مطرح کردند و برخی معاونین قوه قضائیه نیز گزارش‌هایی را به مجلس ارائه کردند.

مقتدایی ادامه داد: تاکنون سه جلسه تعاملی بین دو قوه برگزار شده و این جلسه نیز در راستای همان جلسات قبلی است که ماحصل این جلسات همفکری،‌ تعامل و هماهنگی بیشتر قوا هست. با توجه به اینکه در آستانه سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و همچنین ارائه بودجه سال آینده از سوی دولت به مجلس هستیم، این جلسات می‌تواند به سبک بالاتری از حل‌وفصل مشکلات کشور و تقویت قوا و همکاری حداکثری برای دستیابی به سطح بالاتری از تفاهم و همدلی در کشور منتهی شود.

نظر شما