شناسهٔ خبر: 179141 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

درایت مردم خدعه استکبار را ناکام گذاشت

ابوترابی نماینده مردم نجف آباد گفت:دشمنان به دنبال ایجاد جنگ داخلی و کشته سازی در ایران بودند اما با صبوری نیروهای انتظامی و درایت مردم، کشته سازی های آنها به ثمر ننشست.

به گزارش «نماینده»، ابوالفضل ابوترابی با اشاره به دیدار فرانسه با عناصر ضد انقلاب اظهار داشت: دشمنان در آغاز نا آرامی‌ها به دنبال بر اندازی و تجزیه ایران بودند و به نوعی در پی سوریه‌سازی بودند.

وی افزود: با وجود آنکه اهداف آنها در سوریه محقق نشد اما سوریه به تلی از خاک تبدیل شد و بسیاری از زیر ساخت های خود را از دست داد و غرب دقیقا به دنبال اجرای همان الگو در ایران بود اما با صبوری نیروهای انتظامی و درایت مردم کشته سازی های آنها به ثمر ننشست.

وی تصریح کرد: تلاش برای ورود سلاح از مرز های مختلف و تشدید نارضایتی ها از ابزارهای دشمن برای مقابله با انسجام داخلی ایران اسلامی است و غرب سعی داشت کشور را دچار جنگ داخلی و حوادثی کند که با برنامه ریزی خارجی و هدایت بیرونی اما از داخل پیش برود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه : رئیس جمهور مغرور فرانسه پس از شکست سیاست جنگ داخلی رویکرد فتنه و نیرگ را با استفاده از برخی عناصر در پیش گرفته است اما باید بداند این سیاست نیز شکست می خورد ،در ماه های اخیر شاهد بودیم برخی سفارت خانه های در مسائل داخلی کشور دخالت بی جا داشت.

نظر شما