شناسهٔ خبر: 179089 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تمدید وضعیت اضطرار ملی آمریکا در قبال ایران صرفا مصرف داخلی دارد

علیرضا نظری نماینده خمین نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد تمدید وضعیت اضطرار ملی آمریکا در قبال ایران سیاستی کلی است که از سوی تمامی روسای جمهور این کشور انجام شده است و ارتباطی با احزاب این کشور ندارد.

به گزارش «نماینده»، علیرضا نظری در رابطه با تمدید وضعیت اضطرار ملی آمریکا در قبال ایران، گفت: متاسفانه رویکرد کاخ سفید در مقابل ملت ایران خصمانه بوده و این اقدام نیز نشانه واضحی از دشمنی با مردم ایران است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها طی چهار دهه گذشته تحریم های زیادی علیه ایران اعمال کرده اند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که سیاست تحریمی دیگر نمی تواند انتظارات مقامات کاخ سفید را برآورده کند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با اقدامات خودشان صرفا دیوار بی اعتمادی را بلندتر می کنند، ادامه داد: در واقع اگر آمریکایی ها خواهان مذاکرات برجامی هستند نباید دست به اقداماتی بزنند که می تواند بر روند گفتگوها تاثیر منفی بگذارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: هر چند باید یادآور شد تمدید وضعیت اضطرار ملی آمریکا در قبال ایران سیاستی کلی است که از سوی تمامی روسای جمهور این کشور انجام شده است و ارتباطی با احزاب این کشور ندارد.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر چند باید اذعان کرد این اقدام صرفا مصرف داخلی دارد و نمی تواند تاثیری بر کشورمان بگذارد.

نظر شما