شناسهٔ خبر: 179088 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تدوین قطعنامه ضدایرانی در راستای تکمیل پازل ایران هراسی است

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد تدوین پیش نویس قطعنامه آمریکا و تروئیکای اروپا در راستای تکمیل پازل سیاست ایران هراسی است زیرا آنها می خواهند ایران را در مقابل افکار عمومی دنیا مقصر جلوه دهند.

به گزارش «نماینده»، حسین نوش آبادی در رابطه با پشت پرده تدوین پیش نویس قطعنامه آمریکا و تروئیکای اروپا درباره همکاری ایران با آژانس، گفت: این فشارها در راستای تکمیل پازل سیاست ایران هراسی است زیرا آنها می خواهند ایران را در مقابل افکار عمومی دنیا مقصر جلوه دهند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی تنها کشوری است که فعالیت صلح آمیز هسته‌ای خودش را در چارچوب قوانین آژانس دنبال کرده و کاملا شفاف است لذا تاکنون نتوانسته اند اشکال فنی و جدی از کشورمان بگیرند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام صرفا فشار سیاسی است، ادامه داد: در این میان متاسفانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز تحت تاثیر سیاست های آمریکا و دیگر همپیمانان غربی آنها قرار دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین باید یادآور شد با توجه به اینکه مجددا زمزمه برگزاری مذاکرات مطرح است، غربی ها می خواهند اهرم فشار برای امتیازگیری داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: می توان گفت تمامی فعالیت های هسته ای کشورمان تحت اشراف آژانس است لذا این رفتارها و اقدامات راه بجایی نخواهد برد./

نظر شما