شناسهٔ خبر: 179072 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور: پیش‌نویس طرح ساماندهی اجتماعات پس از بررسی در کارگروه به کمیسیون می‌آید

جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره آخرین وضعیت پیش‌نویس طرح ساماندهی اجتماعات گفت: این پیش‌نویس پس از بررسی اولیه در کارگروه، به کمیسیون خواهد آمد.

به گزارش «نماینده»، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پیش‌نویس طرح ساماندهی اجتماعات و راهپیمایی‏‌ها اظهار کرد: این طرح سابقه 2 ساله دارد؛ که باید قانونی برای اصل 27 قانون اساسی درباره بحث اعتراضات و راهپیمایی ها داشته باشیم.

وی با بیان این که جلسات کارشناسی توسط کارگروه، مرکز پژوهش ها و دستگاه های دیگر برگزار شده است، گفت: هنوز این پیش‌نویس از کارگروه به کمیسیون نیامده است. در صورتی که بررسی اولیه در کارگروه انجام شود به کمیسیون خواهد آمد تا پس از جمع بندی به صحن مجلس بیاید.

به گزارش فارس، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی روز شنبه 14 آبان ماه با اشاره به قطعنامه پایانی مراسم 13 آبان مبنی بر فراهم نمودن «راهکارهای قانونی بیان انتقادات» از تدوین پیش‏‌نویس طرحی برای ساماندهی اجتماعات و راهپیمایی‏‌ها در مرکز پژوهش‏‌های مجلس، در راستای اجرای اصل 27 قانون اساسی خبر داده بود.

نظر شما