شناسهٔ خبر: 179068 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: برنا

سپاه همیشه باعث افتخار است/ در هیچ عرصه‌ای متوقف نمی‌شویم

حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان اینکه خیلی از کشورها جرات حمله نظامی به ایران را ندارند، کفت: سپاه پاسداران همیشه موجب افتخار این مرز و بوم بوده است.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا با اشاره به رونمایی از نسل جدید موشک پدافندی صیاد و ناتوانی دشمنان در مقابل قدرت نظامی ایران، گفت: به واقع قدرت نظامی، قدرت چانه زنی و اقتدار شما را در دنیا بالا می‌برد.

وی تاکید کرد: هر کشوری که در حوزه اقتصاد و امنیت حرفی برای گفتن داشته باشد حتما درحوزه‌های دیگر هم مقتدر خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه امروز ایران اسلامی در حوزه موشکی پیشرفت‌های مختلفی داشته و در ردیف ۱۰ کشور برتر دنیاست، کار بسیار فوق العاده‌ای است.

حسینی کیا با بیان اینکه خیلی از کشورها جرات حمله نظامی به ایران را ندارند، بیان کرد: این مسئله نشأت گرفته از قدرت نظامی و بازدارنده جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: بسیاری از دشمنان می‌دانند که ایران مجهز به موشک‌های نقطه زن و موشک‌های دور برد است،از این رو آنها ظرفیت‌های بزرگی برای ایران است و هر روز تکنولوژی این موشک‌ها در کشور پیشرفته‌تر می‌شود که باید به جوانان احسن گفت.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران همیشه موجب افتخار این مرز و بوم بوده است و درحال حاضر هم اصلی‌ترین رسالت آن حمایت از دستاوردهای نظامی است که اقتدار کشور را بالا می‌برد.

حسینی کیا با بیان اینکه چهار دهه از عُمر نظام گذشته است، بیان کرد: نظام همه گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشته است؛ دشمنان فکر می‌کنند با چهار عدد اغتشاشگر می‌توانند ما را از مسیر اصلی مان دور کنند.

وی افزود:در اوج کارهای اغتشاشاگران که منتهی به آتش زدن چند سطل آشغال شده است، ما از دستاردهای دفاعی و موشکی رونمایی می‌کنیم و این امر نشان از این دارد که ایران در موضوعات دفاعی پیشرفت کرده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران در هیچ عرصه‌ای متوقف نشده است، بیان کرد: نظام اسلامی این گردنه‌ها را هم پشت سر خواهد گذاشت.

نظر شما