شناسهٔ خبر: 179027 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زمان ارائه احکام لایحه بودجه به مجلس، ۱۵ آبان هر سال خواهد شد

سمیه محمودی سخنگوی کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون برای ایجاد تغییر در نحوه رسیدگی و تغییر در زمان بررسی لایحه بودجه در مجلس خبر داد و گفت: زمان ارائه احکام لایحه بودجه به مجلس ۱۵ آبان هر سال خواهدشد.

به گزارش «نماینده»، سمیه محمودی سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شرای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت:‌در این جلسه طرح مربوط به تغییر در نحوه رسیدگی به لایحه بودجه در مجلس که برای اصلاح به کمیسیون ارجاع داده شده بود بررسی و اصلاحات لازم در آن اعمال شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون، احکام و جداول لایحه بودجه به صورت جداگانه در مجلس مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: طبق مصوبه امروز کمیسیون زمان ارائه احکام لایحه بودجه به مجلس ۱۵ آبان ماه هر سال خواهد بود و کار بررسی و تصویب احکام بودجه به مدت دو ماه انجام و نتیجه به دولت اعلام خواهد شد و پس از ۱۰ روز دولت باید جداول را برای بررسی و تصویب به مجلس ارائه کند که زمان بررسی و تصویب جداول در مجلس نیز دو ماه به طول خواهد انجامید.

محمودی خاطرنشان کرد:‌ متن مصوبه امروز کمیسیون امروز در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود و فردا (چهارشنبه ۱۸ آبان)‌ در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

نظر شما